torsdag den 5. maj 2016

En UFO er blevet færdig

....i går da jeg fandt denne lille UFO frem tænkte jeg noget over hvorfor den mon var blevet en UFO. Svaret kom ret hurtigt da det begyndte at drille og jeg ikke helt kunne greje hvordan den gode/ rigtige løsning på problemet ville være.
Jeg valgte at sy den færdig, som jeg først havde tænkt, resultatet er her:
Den oprindelige ide var jo at der skulle være et trekantet hul ind fra alle sider, men sådan blev resultatet ikke. 
I morges da jeg vågnede havde jeg så løsningen på problemet, tror jeg nok. Jeg har dog besluttet ikke at pille op, men lade den være som den er.
I projektposen med denne UFO, fandt jeg også denne "Nominering"

Den fortæller jo ret tydeligt at jeg startede på dette projekt tilbage i 2013, hvis det skal vendes til noget positivt, og det må jeg jo være kvinde for at gøre med netop den nominering, må det være at den nu er færdig, og jeg har et lod med i årets UFO -leg i Vitus Bering Quilters, hvor jeg har tilmeldt den. Herudover er det jo også rart at tænke på at jeg i morges vågnede med en bevidsthed om hvordan problematikke skal løses ;o)

God Kr. Himmelfarts ferie, måske vi ses i Aulby.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.