søndag den 28. september 2014

På tur til en flot udstilling

I går var Tine og jeg igen på tur. Denne gang var vi i Silkeborg, for at se Silkeborg Quilternes fine udstilling.
Det var en flot og inspirerende udstilling, med mange store tæpper, et lokale med børnetæpper til mødrehjælpen og ovenpå havde de samlet "små tingene".
Der var også 5 butikker, som havde fået plads i et lokale for sig.
Da jeg jo har været noget ramt af sy-tørke havde jeg end ikke forestillet mig at lysten til at købe stof ville melde sig, og af samme grund havde jeg ikke overvejet om jeg skulle købe stof....
Efter at have set den inspirerende udstilling begyndte mit hoved alligevel at tænke i nye projekter, så da vi nåede butikkerne kom lysten til at købe stof også så det blev faktisk til en hel del :
Til et juleophæng, ala noget jeg engang så Kirsten Grymer lavede.

Til et nyt projekt, bare fordi jeg blev inspireret af en flot farvesammensætning på et af de udstillede tæpper.

Til et sort/hvid/grå projekt som er igang.....og så lidt bare fordi de er fine ...

Yoyo maker i ekstra small, som jeg har kigget efter siden engang i foråret, nu var den lige her, så den måtte med hjem.
Tak til Silkeborg Quilterne for en flot og inspirerende udstilling, og tak til dig Tine fordi du sørgede for jeg kom afsted.



3 kommentarer:

  1. Ja, Gitte, selv tak for en rigtig dejlig dag! Jeg blev også overrasket over hvor meget jeg havde fået købt med hjem, for jeg skulle slet ikke have købt noget! Men det var en meget inspirerende udstilling og derfor måtte vi jo købe noget til nye projekter. Dejligt du er kommet et skridt ind i syverdenen igen!

    SvarSlet
  2. Ja man kan jo blive fristet.
    Godt at sy lysten er ved at vende tilbage.

    SvarSlet
  3. Det er da alligevel blevet til noget :-) flotte stoffer. Super at lysten er ved at vende tilbage.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.