fredag den 23. december 2011

Gensynsglæde

var den følelse der ramte mig da jeg tidligere idag fandt juletræstæppet frem.
Det er 3 år siden jeg syede det, men da vi ikke har været hjemme de sidste 2 år til jul har det ikke været fremme siden jeg syede det.
Det er et sykit fra Quilt my design.


Alle hjemmelavede gaver til imorgen er færdige, så jeg har igen fundet de tilsidesatte sytøj frem og julestemningen er så småt ved at indfinde sig. Konfekten er lavet, træet pyntet og der er gaver under....
risengrøden koger..... ja jeg mangler vel bare at ønske jer alle her i blogland


RIGTIG GLÆDELIG JUL

3 kommentarer:

  1. Det er goså meget fint, dit tæppe. Hun laver nogle søde mønstre/motiver. Rigtig god jul dig og din famlie også

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul. Vi ses i det nye år! Knus

    SvarSlet
  3. Glædelig jul til dig og dine kære.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.