torsdag den 7. juli 2011

Mon det handler om tro ???

Jeg har den sidste månedstid gået og diskuteret med mig selv....når nu jeg skal til at starte på BOM 2011 fra Quilt my design, hvor jeg allerede har modtaget de første 6 pakker, skal jeg så sy dem i den modtagene rækkefølge januar, februar.... eller er det OK at sy dem mere tilfældigt( som jeg lige har lys til) ??
Risikere jeg at nogle bliver for "kedelige" og måske ender som UFO ??

Diskussionen er slut, jeg har besluttet mig, så nu til aften har jeg klippet skabeloner og stof til den pakke jeg har valgt at starte med:

Der er rigtig mange stykker, så for ikke at få rodet rundt i det har jeg valgt at beholde papiret med tekst sammen med stoffet. Men jeg er næsten klar til at begynde at sy.


Ja jeg skal nok vise billeder af gaven efter lørdag. inspirationen til Quiltningen har jeg hentet hos dig Maria, men det har du nok gættet......tror nu alligevel et kursus kunne være godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.