fredag den 6. januar 2017

De første 7

Nye projekter giver energi, og det er jo dejligt når der skal syes en blok hver dag. Jeg er kommet godt fra start med 365 challenge og har fået syet de første 7 blokke
 De første måneder skal vi sy mørke 3" blokke. Der er ikke angivet farve, men om stoffet skal være Dark Dark, Dark, Dark medium eller medium. Indtil nu har stoffet haft 3 forskellige bredder. For at have lidt styr på det, både med bredde og hvor mørk jeg har kategoriseret stoffet har jeg i løbet af denne uge startet et stof system til dette projekt. Min ene designvæg ser lige nu sådan ud:
Om systemet holder i længden, det må tiden vise, ellers må jeg udtænke noget nyt. Et er sikkert, det er en stor hjælp at have et system, når der lige skal syes en blok hver dag er det vigtigt at det er let at komme til de stoffer man skal bruge, uden at de fylder hele Lapperiet, jeg syr jo også andre ting ;o)
I går fik jeg limet et tæppe, så i dag står den på quiltning.

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud, og det er dejligt med et system at gå frem efter.

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud. Glæder mig til at følge det.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.