søndag den 17. juli 2011

Færdig DU 2010 top

Så har jeg fået samlet de meget forskellige blokke. Hele familien her er meget enige om at det er det grimmeste jeg nogensinde har syet. Planen er at det bliver et bil tæppe, altså til den bil jeg kører i, manden min vil ikke have det i sin bil.
Uanset hvad nogen mener om det har jeg det sådan at det er en top der betyder rigtig meget for mig. Jeg har lært meget gennem processen og ikke mindst har jeg mødt nogle fantastiske mennesker på kurset Design Udfordringen 2010 hos Helene

Billedet er desværre ikke det bedste, men det er en lang top og det har været svært at få det hele med samtidig med at det står rimelig skarpt.
Ligenu håber jeg at der kommer et maskinquilte kursus her i efteråret, så vil jeg øve videre, da det ligesom indbyder til noget forskellig quiltning.






1 kommentar:

  1. Ja, nu har du jo en familige (i allefald dine piger), som ikke lægger fingre imellem, når de skal give deres besyv med om det ene eller det andet ;-)
    Jeg synes det er en fin og meget harmonisk top du har fået ud af det. Du var faktisk en af dem, som formåede at styre farverne meget og som fik noget ud af det, der var meget dig. Altså du fik kørt din egen private smag igennem.
    Vi kommer til at savne dig på dette års Design Udfordring, men jeg lover, at der kommer et quiltekursus.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.