søndag den 31. juli 2011

Ferie syning

I feriens første uge har hele familien været en tur i Østrig, det byder jo på en god lang kører tur, og for mig nogle dejlige rolige morgen timer, inden resten af familien vågner. Hvad er så bedre end et nyt projekt over pap ?
I år har det for mig været "Ævle bævle" projektet.....og det har fået en god start
Jeg havde jo troet at jeg skulle i PW forretninger i Østrig, men der blev jeg skuffet. De par stykker som kunne passe ind i forhold til resten af familien, var almindelige stof eller garn forretninger med max 50 ruller stof.
Så det faldt mig ind at vi måske er ved at være forvente med den gode kvalitet  på forretningerne her i Danmark.

2 kommentarer:

  1. Dejlige farver på "æblerne". Jeg tror du har lidt ret med kvaliteten og udvalget af butikker her i landet.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud Gitte! Tag gerne "ævle-bævle" projektet med næste gang du kommer.

    Som en af damens lokale "stof-pushere" kan jeg jo ikke være ked af det du skriver ;-)
    Indimellem er det meget godt at komme lidt ud og få det hele på afstand. Så ser man ofte mere klart, ikke? Knus

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.