søndag den 31. december 2017

Det var den første del af en stor udfordring

Sikke et udfordrende sy år 2017 blev, bare fordi jeg havde ladet mig lokke lidt og meldt mig til 365 challenge
Det startede med spænding og glæde, og har gennem året budt på mere glæde, frustrationer, udfordringer, tårer, opgivenhed, stolthed, overraskelse, tilegenlse af nye sy færdigheder, nye teknikker, de sidste dage, hvor det for alvor var muligt at følge nedtællingen blev det nærmest også lidt vemodigt.
Igår fik jeg toppen lagt op og samlet de sidste blokke, samt syet dem på.
Nu føler jeg en enorm lettelse over at være kommet igennem dette kæmpe projekt, og sy lysten og glæden ved selv at kunne vælge hvad jeg nu har lyst til at sy bobler frem.
Jeg har besluttet at den færdige top har godt af ligestilling modnes inden der skal laves sandwich og quiltes.



Det ses ret tydeligt på min oversigt med færdige projekter at den store udfordring har betydet at der ikke er blevet ret meget andet færdigt. 22 ting, incl. 365 toppen, der er tydelig vis plads til forbedring. Det har jo også betydet at antallet af blog indlæg har været få, måske der er brug for et Nytårs fortsæt her ?
I hvertfald vil jeg ønske alle et GODT NYTÅR


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.