fredag den 17. november 2017

Sikke en dejlig dag

Jeg havde glædet mig til i dag, det var længe siden Tine og jeg havde været på tur, og turen gik til et yndlings sted.
Julestue hos Quilt my design, her var rigtig mange mennesker, men det tyndede lidt ud, så der blev tid og luft til snak. Jeg blev, af en fast læser på bloggen, meget kraftig opfordret til igen at begynde at lave indlæg.
Jeg syr jo næsten hver dag, ganske som jeg plejer, men får ikke meget færdigt, da jeg fortsat er i gang med 365 Challenge. Indrømmet, jeg er ved at være ret mør, den trækker virkelig tænder ud.......men men men det er også en dejlig dag fordi jeg i dag har syet den sidste lille mørke 3x3" blok, nu går det mod lysere tider.

Hos Quilt my design blev det til lidt indkøb 
Materiale til 8 jule dækkeservietter, som jeg skal sy til en som jeg har lavet bytteaftale med. I stedet har jeg og 2 af pigerne fået dejlig Islandsk strik.

Jeg mangler ofte lys, når jegsidder i sofaen og syr. Måske har jeg fundet løsningen nu ?

Selve mønstretvargave til alle idag. Jeg købte stof til midten og håber at finde de andre stoffer på lageret.
På et af de lodder jeg fik i forbindelse med mine indkøb var jeg heldig opvinde dette mønster, som jeg faktisk har kigget på fornylig.
Tak til alle jeg havde fornøjelsen af at snakke med til julestuen.


1 kommentar:

  1. Det var en rigtig hyggelig dag, og jeg blev da fristet selvom jeg ingen indkøbsliste havde med.
    Det bliver et fantastisk flot tæppe du får ud af de 365 blokke og jeg glæder mig til at se det endelige resultat.
    Og jeg er frisk på en anden udflugt igen, hvis muligheden byder sig...

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.