søndag den 23. april 2017

Er det Ok at være lidt imponeret over sit eget arbejde ?

I fredags syede vi den sidste lille mørke blok i denne omgang. Derfor fik vi også diagram m.m. til at komme et skridt videre.
Igår prøvede jeg at lægge op, tage billeder, bytte rundt til jegvar tilfreds. I dag har jeg syet, syet og syet. Jo længere jeg kom jo mere glad blev jeg......og må jeg indrømme, lidt imponeret over mit eget arbejde. Det passer bare rigtig mange steder, selvom der selvfølgelig også er steder det ikke sidder lige i skabet, så er jeg glad og har fået blod på tanden til at fortsætte med en bunke lyse blokke de næste måneder.

4 kommentarer:

  1. Ja, selvfølgelig er det OK, at være både imponeret og stolt af det arbejde man har lavet.
    Det bliver flot, glæder mig til at følge processen
    MVH Esther

    SvarSlet
  2. Du er så sej! Det er virkelig beundringsværdigt, at du får syet dine blokke og at du holder ved!!! Bare klem på! Kram

    SvarSlet
  3. Det må man i hvert fald gerne, være både stolt og imponeret over sit arbejde. Det ser rigtig godt ud og det bliver spændende at se hvad de næste måneder byder på af udfordringer. Held og lykke med det fortsatte arbejde.

    SvarSlet
  4. Den er så flot. <glæder ig til at se mere.
    Det er den her der har fået mig til at tilmelde mig 365 Challenge.

    Vh Maibritt

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.