søndag den 19. marts 2017

Skjortetæppe nr. 2

Så blev det næste skjortefærdigt, nu mangler jeg så at sy det sidst som ligger og er skåret, inden jeg går i gang med nogle nye......der er ved at forme sig nogle ideer til dem.
Hvad gør i med lukkekant på Skjortetæpper?
Jeg har været heldig at have nogle ensfarvede og lidt kraftige skjorter, og har fundet ud af at en ryg rækker til lukkekant på et tæppe. Måske jeg bare skal kigge efter ensfarvede til lukkekant, næste gang jeg er i genbrug efter skjorter.
God uge

2 kommentarer:

  1. Hvor er dit skjortetæppe flot. jeg så på messen en, der designede en smart skjorte ud af en genbrugsskjorte med forskellige lapper med groft broderi både på nogle af lapperne og blot nogle få rækker sting forneden på skjorten. Der er mange muligheder.

    SvarSlet
  2. Så flott teppe, og fantastisk at noen gamle skjorter kan få nytt liv. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.