søndag den 29. januar 2017

Uge 3 + 4

Der er ikke rigtig blevet noget færdigt fra min hånd de sidste uger, men jeg syer dagligt, bl. a. for at lave dagens blok til 365 Challenge
Indtil nu har jeg klaret udfordringerne med trekanter og meget små stykker, blokkene måler 3x3"
og det er ikke meget når de ser ud som nogen af dem vi har fået især i den sidste uges tid.
Skjorte toppene er blevet "sandwich'et" og er nu klar til quiltning, men pæren i symaskinen er sprunget, så det bliver ikke i dag jeg kommer igang. I stedet vil jeg applikere videre på byhuse BOM' en, hvor jeg er i gang med sidste blok.
God søndag.

4 kommentarer:

  1. Du får nu alligevel lidt fra hånden, når du følger så godt med i udfordringen. Dine blokke ser flotte ud og det er sjovt at følge med i udviklingen.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt spændende ud - og husk - lidt har også ret. Jeg nåede kun min lille halve stamp med flying geese i går, det syner bestemt heller ikke af meget, men det krævede tankevirksomhed!

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, og der er lyserød i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er der ikke Berit, det er violet :o)

      Slet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.