torsdag den 22. september 2016

I god tid eller....

vist nærmer et par år forsinket.
Inspirationen til denne jule værtindegave fik jeg ved at se Kirstens julekalender, for nogle år siden. Det var inden jeg sammen med Tine var på udstilling i Silkeborg, for det var der jeg købte stofferne.
Nu er der så gået et par år, og jeg kan glædes over at julen kommer igen og igen, så denne ide var ikke blevet for gammel, og nu er jeg så så heldig i år at være i god tid med den første værtindegave til julen 2016.
Da det jo er til en gave får i kun en lille snip at se:

Tak tik Kirsten for inspiration og hjælp med billede og lidt mål.


1 kommentar:

  1. Den ser sørme spændende ud, den kunne jeg godt tænke mig at se, inden du forærer den væk. Kan jo ikke huske så langt tilbage hvordan stoffet ser ud :-)

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.