søndag den 28. august 2016

Træf i Dansk Patchwork forening

Jeg havde egentlig ikke planlagt at tage til træf i år, men i løbet af ugen åbnede der sig en dejlig mulighed for det.
Tine var heldigvis med på inden, så jeg havde super selskab hele dagen, og det blev en rigtig dejlig dag.
En flot og inspirerende udstilling, butikker med mange fristende ting og demo'er til nye teknikker, samt en del snak med andre quiltere.
Vi valgte at tage et par pauser i det fri, til lige at nye vejret, få frisk luft og fordøje, inden vi igen begav os inden for i " skattekisten"
Jeg havde ikke store indkøbs planer, faktisk bare et enkelt mønster og noget lim......men det blev (heldigvis) til lidt mere:
Det var honeycomb mønstret der var planlagt.
Nu til morgen var jeg dog så fornuftig lige at sy de puttetæppe blokke færdige jeg havde skåret stof til.

Nu er det så blevet tid til at komme i gang med den honeycomb basket, som jeg har glædet mig til at skulle sy.



3 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig tur i går! Det var skønt at dykke ned i "skattekisten" og der var bestemt mange fristelser. men jeg syntes vi fik fat i nogle af de gode sager..
    Glæder mig til at se både Honey Comb kurven og hvad de fine motiver fra skovløberen bliver til.

    SvarSlet
  2. Är helt enig med Dig att det är inspirerande att "komma iväg" på en sådan utflykt som Du och Din vän gjorde!

    Dollandesign

    SvarSlet
  3. Gode indkøb - og hvor er de blokke dog smukke.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.