søndag den 13. marts 2016

Nålebog

Jeg har flere gange tænkt på at sy et eller andet for at få lidt system i mine nåle.
Sidste lørdag havde jeg fornøjelsen af at være på kursus, og en af de andre deltagere, Hanne, havde en rigtig fin nålebog med.
Jeg blev meget imponeret og inspireret, så det var bare at komme igang da jeg kom hjem.
I dag er min nye nålebog blevet færdig, og jeg glæder mig til at få sat mine nåle i orden.
Jeg har brugt stof rester fra BOM 2015 fra Quilt my design, og siderne er af det filt der var på lager, derfor er de i forskellige farver.
Tak for inspirationen Hanne 

3 kommentarer:

  1. Så fin den ble, fine stoffer og farger :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød. Er filtsidernes kanter syet med knaphulssting i hånden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten. Ja filtsiderne er kantet med knaphulssting i hånden. Jeg har brugt valdani brodergarn, som jeg har købt hos Helene Juul.

      Slet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.