søndag den 20. december 2015

Gaveindpakning

Det har ikke så meget med patchwork at gøre, men jeg synes lige i skal se hvordan Esther har pakke nogle af julegaverne ind nu til formiddag.
Jeg er vist så heldig at modtage 2 af dem.
Årets værtindegaver herfra er i år, de fine juletræer som jeg købte mønster og stof til, til Julecafe hos Quilt my design.
Disse 2 skulle sendes som del af en Nissegave, hvorfor i jo ikke kunne plantes med mos m.m. Jeg har lave 2x3 mere, men de blevet afleveret uden jeg nåede at tænke på at tage billeder.

2 kommentarer:

  1. De er bare så flotte. Jeg har også lavet nogle som gave. Men jeg har nået at lave 2 til mig selv, resten må jeg lave til næste år. Hun har ikke de kreative evner fra fremmede😀. God jul🎄🎁🎅

    SvarSlet
  2. Flot gave indpakning og flotte træer

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.