søndag den 31. maj 2015

Mere medaljon

I dag har jeg været på 2 og sidste kursus dag på Medaljon-kursus hos Helene Juul.
Jeg havde nået at sy første runde og det halve af anden runde, som jeg havde planlagt inden dagens start.
Så mit udgangspunkt for dagen var dette:

Jeg blev selv lidt overrasket over synet da det blev sat op og jeg kom lidt på afstand, tilfreds Ja bestemt !!, men det virker noget voldsomt.
Helenes kommentar var bl.a. også at nu skal der noget ro på.....og så blev der prøvet forskelligt med Helenes forklaringer til hvorfor noget virker godt og andet ikke duer....
Så de næste runder er blevet planlagt, men jeg mangler jo lige endnu 2 hjørner med charmshells inden jeg kan fortsætte.
De quilts der bliver til på kurset er meget forskellige, det er enormt inspirerende og giver mig lyst til at sy flere medaljoner.

6 kommentarer:

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.