lørdag den 18. april 2015

Udflugt med Vitus Bering Quilters

I går var det blevet dagen for Vitus Bering Quilternes årlige udflugt. Turen gik til Sjælland, hvor der var planlagt besøg i 2 patchwork butikker.
Vi startede ved Speich design hvor jeg fortsatte indkøbene til projekt 3 og 4 fra Quilt rallysyd
Nå ja, der blev også lige et stykke til endnu et nyt projekt, og et enkelt nyt stykke grej ;o)
Så gik turen til Køge, hvor vi spiste frokost på Cafe' Køs, og derfra gik vi til Patchwork butikken, hvor der igen blev handlet. Jeg købte stof til projekt 3og4, så mon ikke snart jeg er i mål og klar til at sy?



Vejret var jo fantastisk, og det blev nydt i gårdhaven bag butikken, hvor vi fik forplejningen og havde tid til snak og sytøj. Der blev både vendt problemer man er stødt i, hvorefter der fulgte gode råd og der voksede jo også flere nye ider og projekter frem i løbet af dagen.
Tak til alle der deltog for en dejlig tur.

1 kommentar:

  1. Dejligt I havde en god tur - jeg tænkte på jer hele dagen. Skønne indkøb du har gjort dig, er spændt på at se nogle færdige projekter inden længe??

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.