lørdag den 31. januar 2015

Massevis af genbrug

I dag har jeg syet og syet i ene af genbrugs ting. Jeg har gjort klar til at vores lille nye hvalp snart flytter ind.
I årevis har jeg gemt aflagte cowboybukser, med tanke på at sy hundepuder eller havehynder. Nu er nogle af dem syet til hundepuder.
Her er strimlerne syet på en gammel topmadras, og så har jeg syet bagside på og vendt rundt. Det var hårdt at sy i, men det gik med en "mayonnaise nål" som jeg kalder dem, fordi de oprindelig er købt til f.eks. at sy i gamle mayonnaise tuber.
Her er det en gammel juniordyne, foldet på midten, der er brugt til at sy på. 

Jeg har også syet to tyndere puder til transportkassen. Der er lavet på gamle rullemadrasser og af et gammelt flot rødt sengetæppe fra IKEA.


4 kommentarer:

  1. Den kommer da til T ligge som en lille prinsesse hund:-)

    SvarSlet
  2. At ligge som en lille prinse hund:-):-)

    SvarSlet
  3. Det bliver da rigtig gjort klar til det nye medlem af familien, han kommer da til at ligge rigtig fint.
    Hanne

    SvarSlet
  4. Nåh han kommer til at ligge dejligt

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.