fredag den 22. august 2014

I gang igen

Jeg har brugt sommeren på andre underholdende ting end sytøj. Lysten til nål og tråd har været fuldstændig væk, men nu hvor sy-sæsonen er i gang igen rundt omkring, prøver jeg om bare lidt af gejsten kan komme frem igen.
Det er, må jeg indrømme dog mere af pligt end af lyst at jeg har fået lavet dette lille projekt i dag.
Agnes, min yngste datter, har fået "togskinner" på i tirsdags, og har derfor brug for at have tandbørste og tandpasta med i skoletasken hverdag. Hun har ønsket sig en smal lang boks til formålet, og jeg har lovet at sy den i weekenden. Nu er det weekend, og vupti, når alle materialer er på lager kan det gå ret hurtigt...
Selvom det var pligten der drev værket, var det nu ret hyggeligt at både skære og sy lidt......så jeg tror på at lysten til stoffer nok skal komme igen efterhånden som det bliver mere og mere "inde vejr".

2 kommentarer:

  1. Du lå tage på TRÆF kære Gitte, så kommer lysten garanteret!

    SvarSlet
  2. Bare vent. Lysten skal nok komme tilbage.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.