fredag den 29. november 2013

Endelig...

Mens jeg har været et par dage i København på kursus kom den endelig, den kuvert jeg har ventet på:
Det er efterhånden noget tid siden at jeg sendte 2 stakke 5" Squares afsted til en swap, og i kuverten var så den skat jeg har byttet mig til:
52 stk forskellige stykker med tekst og 52 stk. "low volume".
Jeg er fuldt ud tilfreds med byttet, og glæder mig til at planlægge nye projekter.

Mens jeg har været i København har jeg overnattet hos en veninde, hun skulle selvfølgelig have en gave. Da hun bager en del tænkte jeg at et bageklæde måtte være på sin plads.

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på din veninde må være blevet glad for det fine bageklæde :-).
    Spændende bytte du har været med i.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Det er et rigtigt flot bageklæde du har lavet, glæder mig til at se hvad du får lavet af dine stoffer fra byttet.
    Knus Winnie

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.