mandag den 22. juli 2013

Nyt ferieprojekt

For nogle uger siden, da vi skulle ud og køre lidt længere, og jeg var ved at gå i panik over ikke at have sytøj til turen, foreslog manden min at jeg sørgede for et godt stort projekt til ferien, som er velegnet til bilture. For endnu flere uger siden havde jeg selv været i samme tanker, og allerede i marts, nærmere bestemt Udsalget hos Helene Juul købte jeg ind til et nyt "over pap" projekt.

Ideen, drømmen, designet stammer fra Kaffe Fasset udstillingen på Silkeborg museum, det er også noget tid siden. Nu er tiden så kommet hvor projektet er sat i søen, og syningen er sat i gang. Nu mangler vi bare at køre landet tyndt, så det kan nå dejlig langt.
Det bliver mit første tæppe i repro-stoffer.

2 kommentarer:

  1. Har du fået gang i kasser? Det ser godt ud. Jeg tror helt bestemt ikke I kan køre så langt, at du løber tør for sytøj :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt med et godt bilprojekt. Gode køreture til jer alle.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.