mandag den 31. december 2012

Nytårs - fortsætter

Ja det er noget jeg har haft lige så lang tid jeg kan huske tilbage, og denne aften bliver ikke nogen undtagelse.
I forhold til stofferne er der også et fortsæt, eller en plan for 2013.
Jeg har udvalgt 4 projekter som er i gang, og har ligget noget tid, kun den ene er i mine tanker en decideret UFO, men de andre er i risiko for at kunne blive det så mit fortsæt er at få de 4 projeker gjort færdige i løbet af 2013.
Dette er ikke en prioriteret rækkefølge:
  • DU 2010, skal monteres, quiltes, og have kant på
  • BOM 2011 fra Quilt my design 4 blokke er færdig 2 er på vej. Disse 6 skal have kant og monteres til dækkeservietter
  • Blok bytte fra Veng 2012, blokken ligger i en fin stak, så der skal samles en top, monteres, quiltes + kant.
  • Putte tæppe: stoffet er skåret og optager min ene design væg.....og har gjort det meget længe. Tjaaa dette er UFO´en, pyha, toppen skal syes .......og jeg må hænge i så der bliver et putte tæppe.

Det var det, det er vel egentlig ret overkommeligt. Hvilket passer mig fint, jeg har det bedst med overkommelige nytårs fortsætter, jeg bliver så glad når ting lykkes.

Har du også nogle fortsætter med stofferne ???

Tilbage mangler nu kun at ønske jer alle en rigtig festlig aften.

 

GODT NYTÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.