søndag den 11. november 2012

Specialopgaver

er jo noget jeg ind i mellem får af mine kolleger som arbejder med blinde og svagsynede børn.
Sidst har de bl.a. bedt om "dækkeservietter" som de bruger når de tester. Så jeg har været på jagt efter noget ikke barnligt stof, hvor det er svært at se når man drysser Smarties på!! det var ikke helt nemt med jeg fandt dette med blomster og mariehøns hos Butik Himmelblå. Har nu syet de 4 ønskede servietter.
Bagsiderne er sort/hvide, her er det noget nemmere at se Smarties :o)
 
Mere specielle er vel disse sansemuffer, de havde heldigvis en jeg kunne sy efter, ønsket var en i samme størrelse og en lidt mindre......og måske med tiden et lille lager ??


 
 


 
Nu håber jeg så bare at det hele kan bruges. Det vil vise sig i morgen.

4 kommentarer:

  1. Fine ting du har fået syet, det er jo altid dejligt at kunne hjælpe, og ekstra dejligt hvis det også kan komme børnene til gavn.

    SvarSlet
  2. Det må være utrolig spændende at få sådanne opgaver. For mig at se, har du løst opgave til fulde.
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  3. Hold da helt op, du bliver da godt nok udsat for lidt af hvert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt. Alt er idag blevet godkendt, så nu skal der syes et lille lager, til salg, og så må jeg nok snart i gang med sidste opgave fra kollegerne i denne omgang.

      Slet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.