lørdag den 3. november 2012

Så langt nåede jeg......

Så er de første juleværtindegave blevet færdige. 2 små identiske juleduge/bageklæder, 2 små ophæng.

Mønstert på disse er fra Northern quilt. Jeg har brugt stofferne fra september "Moda pakken" fra Helene Juul sammen med lidt røde julestoffer.
Mønstret på disse er fra All momas quilt
Jeg er ikke selv imponeret over indsatsen, men det blev jeg derimod over den flotte gave som Inger (non blogger) havde med til mig.

Billedet taler jo for sig selv. Nu har jeg så fået et nyt projekt, idet det er meningen at der oven på pladen skal sidde en nålepude. Selve trædimsen er bare så lækker blød, jeg synes der skal mere til end et  simpelt stykke stof. Tænker at tage udgangpunkt i en af de flotte nålepuder fra Broderi moderne.
.....hvilke farver skal jeg vælge ????

5 kommentarer:

  1. Yndige ting du har lavet, og en herlig gave du fik. Er spændt på at se nålepuden. De er aldeles fine de små runde ornamenter. Kan da ikke se der skulle være noget "galt" med dem ?

    SvarSlet
  2. Jamen, det er fantastisk alt det, du har fået syet. Jeg har travlt med vinterbilledet på Linettes kursus, og vinduesrammerne driller. Hvor er det en flot trædims, du har fået. Ved du hvor sådan en kan købes?

    SvarSlet
  3. Hold da op, du nåede da meget. Det ser godt ud med stoffet fra Moda abb., det har jeg nemlig også liggende. Hvad med at bruge samme nuance til nålepuden.

    SvarSlet
  4. Du fik da nået en masse kan jeg se, det ser godt ud. Flot gave du har fået af Inger.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.