mandag den 30. januar 2012

En ganske særlig blok

Weekendens blokbytte bød på et ganske særligt bytte for mig. Inger havde siddet ved siden af mig og syet alle sine blokke, hvoraf jeg fra første øjeblik var meget vild med en af de kombinationer hun havde lavet. Jeg fulgte således blokkens tilblivelse, og senere Ingers problem med at kunne tælle til 16 :o)
heldigt for mig havde hun syet 18 og kunne altså bytte 2 blokke uden om det officielle bytte. Da poserne var pakkede lå "min" blok stadig på Ingers maskine. Da vi havde afleveret og mens det store bytte blev puslet på plads byttede Inger og jeg en enkelt blok så "min" rigtig blev min, hvor var jeg heldig.
Her er så den ganske særlige blok
og her de andre som blev mine, sammen med de resterende 7, som ikke var med i byttet.

4 kommentarer:

  1. Det bliver da virkelig godt ! Glæder mig til at se det færdigt ;0) Quinden

    SvarSlet
  2. Det ser flot ud. Kan godt forstå du var vild med den blok.

    SvarSlet
  3. Det var ikke det værste der kunne ske med blok bytte, og du plagede jo heller ikke ret meget for at få Ingers blok:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg plagede jo ikke, men fortalte bare, så ofte chanchen bød sig, at denne blok var meget flot

      Slet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.