søndag den 12. juni 2011

Sikke en dejlig overraskelse

at få et mønsterhæfte sammen med kludemagasinet.
Jeg er allerede faldet for et par af tingene
  • kalajdoskopquilten
  • Bordløber m. bier ( hvilket vel ikke overrasker nogen at jeg synes rigtig godt om :o) )
Nogen kan vel tænke hvornår mon det bliver....tja... det vil tiden jo vise, selvom der er stille på bloggen bliver der stadig syet....men Mug Rug´s skal lige nå frem til modtagerne først.....og der mangler stadig en del franske knuder på noget af det andet.

1 kommentar:

  1. Jeg blev også glædeligt overrasket over tillægget til Kludemagasine. Men jeg tror nu jeg vil forsøge at styre mig, og arbejde videre på det jeg allerede har gang i. Men søde er mønstrene.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.