søndag den 22. maj 2011

Det sidste stykke stof

på min BOM 2010 fra Quilt my Design, Sudoku-town, er nu applikkeret på. Nu skal der så broderes lidt mere inden kanterne kan komme på
Da jeg var hos "HANNES" forrige onsdag købte jeg nogle applikations knappenåle fra clover, jeg havde hørt at de skulle være gode og min erfaring indtil nu er den samme.

Den måde hovedet er lavet på gør at tråden ikke så nemt hænger fast, de er korte og alt i alt er det nemmere at have flere nåle siddende i sit stof, hvilket betyder at stoffet nemmere blive lide der hvor man har placeret det, uden at komme til at blive trukket lidt skrådt under syningen.

1 kommentar:

  1. Det lyder da spændende med de nåle. Da jeg var på applikationskursus hos Helene foreslog hun at vi riede applikationerne på, netop for ikke at komme i kambolage med nålene.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.