tirsdag den 19. april 2011

Toolbox str. XL

pyhhh ha´ denne Toolbox har kostet sved og tårer, men heldigvis ikke blod.
Jeg vil jo gerne øve mig i alt det jeg lærer på kursus, så derfor skulle yderlommerne jo være trekanter.
Der blev regnet og skåret stof, syet, og syet og syet.....jeg havde troet at den skulle være færdig for længst, nå men nu hvor den er færdig er den jo alt besværet værd, og jeg er ret godt tilfreds med resultatet.
Mønstret er fra bogen "Flower Power Patchwork", hvor det er i str. A4 og A3, men min er altså XL = med min skæreplade på 45 x 60 cm. kan være i den. Den er blevet lidt tung, måske fordi jeg har brugt hør som "Krop".

5 kommentarer:

  1. Den er besværet værd, hold op hvor er den flot.

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig god ud :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor den er blevet flot, alt besværet værd.

    SvarSlet
  4. Det ser sørme godt ud. Sejt at du afprøve alt det du har lært.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.